Veliki rast prodaje AOC i Philips monitora u Evropi

AOC ponosno objavljuje svoju vodeću poziciju na tržištu gejming monitora u prvom tromesečju 2020. godine. S 19.5 posto udela na tržištu, AOC nosi ubedljivo prvo mesto u poređenju sa konkurencijom i to već drugi kvartal za redom. (IDC Gaming Tracker Q1 2020).

Prema najnovijim podacima agencije za analizu tržišta Context, tržište monitora u Evropi prati konstantan rast već petu godinu za redom, tačnije od prvog kvartala 2016. godine. U prvom tromesečju ove godine, tržište monitora je poraslo za 5 posto u poređenju sa istim razdobljem prošle godine. Stručnjaci za monitore AOC i MMD (licencirani partner Philipsovih monitora), oba u vlasništvu TPV-a, jednog od vodećih svetskih proizvođača monitora i LCD televizora, porasli su dvostruko više od sveukupnog rasta tržišta monitora povećavajući udeo u prodaji za 12.3 posto.  Na stalno rastućem i vrlo konkurentnom tržištu, kombinovani tržišni udeo oba branda zajedno osiguralo je njihovu treću poziciju na tržištu od prvog kvartala 2018. godine sa ukupnim tržišnim udelom od 14.9 posto.

Najbolji rezultat AOC-a i MMD-a na tržištu monitora u Adria regiji do sada

U Adria regiji, tržište monitora beleži kontinuirani rast u prvom kvartalu 2020. godine, s 9.9 posto u poređenju s prvim kvartalom 2019. godine. AOC i MMD zajedno drže prvo mesto po broju prodatih monitora od drugog kvartala 2018. godine. Tržišni udeo AOC-a i MMD-a zajedno u Adria regiji u prvom je kvartalu ove godine zabiležio najveći rast u istoriji i najveći rast tržišnog udela u posljednje dve i po godine.

Od poslednjeg kvartala 2019. do prvog kvartala ove godine, kombinovani udeo na tržištu ova dva branda doživljava rast od 5.8 posto pokrivajući 24.1 posto tržišta Adria regije, i tako održavajući prvo mesto čak osam uzastopnih kvartala. AOC-ov udeo na tržištu povećao se za 3.5 posto u istom periodu, i dostigao vrednost od 13.7 posto, odnosno drugu poziciju na tržištu uz povećanje volumena prodaje za 22.9 posto u poređenju s prvim tromesečjem prošle godine.

Pročitajte i:  Od kada sam probala ovu aplikaciju, kupovina je za mene pravo uživanje

Tržište velikih dimenzija monitora (27“ i više) je poraslo za 21.5 posto u prvom tromesečju ove godine u poređenju s istim periodom prošle godine. Na ovom je području AOC povećao svoj obim podaje dvostruko više od rasta tržišta, i to za 45.3 posto, i tako postigao drugu poziciju, dok je MMD povećao svoj obim prodaje za 13.9 posto Oba brenda zajedno povećala su svoj obim prodaje za 32 posto i tako postigle drugo mesto na tržištu. Takođe, njihov udeo na tržištu u ovom segmentu beleži rast od 4.7 posto u poređenju sa poslednjim kvartalom 2019. godine, i dolazi do 24.3% udela na tržištu, zauzimajući drugo mesto. AOC je doprineo ovom uspehu s udelom na tržištu u iznosu od 15.4 posto, što je drugi najveći udeo na tržištu.

“Tržište monitora u Adria regiji je vrlo dobro balansirano u smislu različitosti brendova. Usprkos tome, naši brendovi AOC i MMD su i dalje prvi izbor za kupce, a to se može potkrepiti činjenicom da imamo najveći udeo u prodaji u poslednje dve i po godine.”, rekao je Cristian Bucur, Direktor prodaje AOC & MMD za Adria regiju.

AOC broj jedan na tržištu gejming monitora

Zahvaljujući vrlo uspešnim i nagrađivanim monitorima iz serija G1 i G2 kao i poslednjih AGON 3 modela prestižne gejming serije AGON, stručnjak za monitore AOC je skočio na prvo mesto na tržištu monitora visokih brzina osvežavanja (100 Hz i više) s udelom od čak 28.3 posto, povećavajući obim prodaje za impresivnih 40 posto u poređenju s istim razdobljem prošle godine.

AOC-ov rast u ovom periodu (rast udela u prodaji od 13.9 posto) je povezano sa širokim spektrom monitora za ljubitelje gejminga, hardkor i profesionalnih esportista, kao i zbog dobre opremljenosti monitora za kancelarije – kao što su B1 (Basic), E1 (Essential) i P1 (Professional) serija.

Pročitajte i:  AOC gejming slušalicama GH200 i GH300 lansira novu kategoriju proizvoda

Philipsova inovativna rešenja i ekološki održivi proizvodi uticali su na povoljan rast

Rast Philipsovih monitora je bio moguć zbog održivih, ekološki prihvatljivih proizvoda kao i inovativnih rešenja kao što su monitori sa USB-C utorima, povezivih na Ethernet, PowerSensor za redukciju potrošene energije i pop-up web kamera za veći osećaj sigurnosti i mogućnost brzo log-ina uz pomoć Windows Hello.

Philipsovi monitori imaju najširi spektar USB-C na tržištu (s udelom od 12.27 posto na tržištu u ovom segmentu). U ovom USB-C segmentu monitora, udeo Philipsovih monitora je porastao za 14 posto u odnosu na prošlu godinu, a čak 40 posto u poređenju s prošlim kvartalom. Uz to, gejmerski monitori za konzole Momentum linije uveliko doprinose rastu MMD-a. Konačno, SuperWide modeli poput 439P9H (32:10) i 499P9H (32:9) monitora takođe su uticali na rast MMD-a. U segmentu SuperWide monitora, Philipsovi monitori drže treće mesto na tržištu.

Tržište monitora velikih dimenzija beleži rast i ove godine

Tržište monitora velikih dimenzija (oni s veličinom monitora preko 27 inča) takođe je beležilo veliki rast u prvom kvartalu ove godine. U prva tri meseca ovaj segment je rastao za 21.1 posto u odnosu na prva tri meseca prošle godine. AOC i MMD zajedno su više nego udvostručili rast, povećavajući udeo za  čak 47.4 posto i beležeći najveći rast prodaje u prvom tromesečju 2020. godine.

Philpsovi monitori (MMD) su zabeležili rast prodaje za 21.5 posto dok je AOC povećao udeo za neverovatnih 89.1 posto u istom vremenskom periodu, i time zaslužio titulu najbrže rastućeg branda u ovoj branši. Oba brenda zajedno zauzimaju prvo mesto u ukupnom udelu na tržištu velikih monitora,  povećavajući svoj udeo na tržištu za 2.8 posto na godišnjoj bazi, pokrivajući 16.8 posto ovog rastućeg tržišta.

Pročitajte i:  AOC udružuje snage s Red Bull Racing Esports-om

Sveukupno tržište monitora nastavlja s rastom zahvaljujući nekolicini unapređenja. Jačina monitora s visokom rezolucijom (QHD i UHD) je širom sveta porasla za 40 posto od prvog kvartala prošle godine, do prvog kvartala ove godine. Takođe UltraWide (i SuperWide) monitori (21:9, 32:9 i 32:10 razmera slike) – kao AOC CU34G2X ili  Philips 43” 439P9H ili 49” 499P9H – postaju sve rašireniji zbog povećanog doživljaja gledanja kao i produktivnosti koju omogućuju. Rast ovakvih monitora širom sveta doseže i 100 posto iz godine u godinu.

Zakrivljeni monitori su takođe sve traženiji, pa je njihova prodaja porasla za 63 posto. Potražnja za velikim monitorima raste naročito u poslovnom svetu gde je produktivnost ključni faktor, a 27 inčni monitor je tako postao novi standard, dok se u gejmerskom sektoru, visoka brzina osvežavanja i dalje traži. Tržište monitora sa 100 Hz je porastao za 60 posto, dok oni od 144 Hz i više rastu proseku 76 posto godišnje.

”Sa poslednjim kvartalom, AOC i Philips monitori opet imaju rast viši od celokupnog tržišta. Za oba brenda pažljivo razmatramo šta korisnici žele od svog monitora. To mogu biti brzina osvežavanja, najnovije tehnologije i pouzdani paneli za gejmerske monitore ili UltraWide i SuperWide ekrani, ušteda energije i karakteristike koje povećavaju produktivnost za poslovne korisnike. Imamo rešenje za svako tržište i naše brojke pokazuju da smo na pravom putu” rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i poslovanja za Evropu u AOC International Europe i MMD Monitors & Displays.