TECNO rapidno povećava globalni tržišni udeo – savitljivi modeli ključ uspeha

Kompanija Transsion Holdings u čijem je vlasništvu brend pametnih telefona TECNO, u trećem kvartalu 2023. godine ostvarila je najbolje rezultate u istoriji poslovanja. Sa godišnjim rastom od 39% i čak 190% većim profitom u ovom kvartalu, ova kompanija je pokazala da kupci na novim tržištima i dalje umeju da prepoznaju dobre telefone.

Prema Counterpoint istraživanju, TECNO, najveći brend kompanije Transsion, zabeležio je u Q3 2023. godišnji rast isporuke pametnih telefona od impresivnih 62% u svim regionima. Ovo je dodatno poguralo isporuke telefona koje su u istom periodu porasle za čak 36%.

Ovi rezultati doveli su do toga da u Q3 2023. godine TECNO drži 4% globalnog tržišta pametnih telefona, kao i da TECNO postane 9. najveći brend pametnih telefona. Ovo je posebno impresivno kada se uzme u obzir da se tržišni udeo više nego utrostručio za samo tri godine, što je pomoglo matičnoj kompaniji da postane jedan od top 5 proizvođača pametnih telefona na svetu.

Rast prodaje TECNO telefona pratilo je unapređenje ponude, sa posebnim naglaskom na skuplje modele, čiji je broj porastao. Kako Counterpoint piše, skoro svi TECNO telefoni sada su opremljeni sa 4G ili 5G mogućnostima, a broj 5G modela je porastao za 600% u Q3 2023. u poređenju sa istim periodom 2022. godine. Obim prodaje TECNO modela visoke klase iz CAMON serije i premijum PHANTOM telefona porastao je 53% u odnosu na isti period prethodne godine, beležeći rekordne stope rasta. Sada PHANTOM serija čini skoro 5% globalne prodaje TECNO telefona, u odnosu na samo 0,3% pre godinu dana. Ovo će biti posebno ohrabrujuće za TECNO, jer to znači da je ovaj brend dovoljno jak da se bori sa najjačim konkurentima na globalnom nivou.

Pročitajte i:  HONOR širi globalno prisustvo lansiranjem HONOR Magic4 flegšip serije na MWC 2022

Sa atraktivnim cenama PHANTOM V Fold i Flip su brzo prepoznati kao lepo izbalansirani uređaji sa kojima dobijate sve premijum funkcionalnosti po pristupačnoj ceni. Kada se tome doda da je TECNO ovo uspeo da izvede sa svojom prvom generacijom savitljivih telefona, jasno je zbog čega su ovi modeli tako dobro prihvaćeni na globalnom tržištu.

Sa fokusom na konkurentnim proizvodima po pristupačnoj ceni, TECNO može očekivati ​​da će dobiti novi vetar u leđa od bolje makroekonomske situacije i proširiti svoj pozitivan uticaj kako na svom domaćem afričkom tržištu, tako i na novim tržištima širom sveta, uključujući i Srbiju. Dugoročno gledano, dosadašnji rezultati pokazuju povoljnu putanja rasta, imajući u vidu globalne trendove kao što su urbanizacija, brzo rastuća infrastruktura povezivanja, migracija na pametne telefona, jeftinije komponente i širenje digitalnih usluga.

Celu vest možete pročitati na linku: https://www.counterpointresearch.com/insights/tecno-drives-transsion-best-quarter-ever-q3-2023/