TECNO je postao zvanični partner klupskih takmičenja AFC

TECNO sa ponosom objavljuje da je postao zvanični globalni partner novootvorenih klupskih takmičenja Azijske fudbalske konfederacije, uključujući AFC Champions League Elite™, AFC Champions League Two™ i AFC Women’s Champions League™ za sezonu 2024-2025. Ova strateška saradnja ističe posvećenost brenda TECNO proširenju prisustva na ključnim tržištima u Aziji i uspostavljanju značajne veze sa svakim obožavaocem fudbala koji deli njihov duh napretka i inovacija sloganom „Stop at Nothing“.

Partnerstvo je predstavljeno na zvaničnoj ceremoniji potpisivanja u Kuala Lumpuru, u Maleziji, gde su predstavnici AFC i direktori TECNO izrazili svoj entuzijazam i ambicije za saradnju.

„Ovo partnerstvo odražava zajedničke vrednosti i inovacije između TECNO i AFC. Ono nije samo sponzorstvo, već važan korak koji prikazuje naš duh ‘Stop at Nothing’ i predstavlja novu avanturu koja će obogatiti iskustva navijača širom Azije,“ rekao je Laury Bai, direktor marketinga TECNO.

„U TECNO-u verujemo da moć sporta može da ujedini zajednice i inspiriše napredak. Ova saradnja nam dopušta ne samo da omogućimo svakom azijskom obožavaocu fudbala da doživi interaktivnije i impresivnije iskustvo na utakmicama putem naše napredne tehnologije, već i da izgradimo dublju povezanost zajedničke strasti između brenda TECNO i obožavaoca fudbala.“

Datuk Seri Windsor John, generalni sekretar AFC, rekao je: „Kako AFC ulazi u novu eru inovacija i transformacije, predvođenu obnovom naših klupskih takmičenja, raduje nas što možemo da pozdravimo entitet koji deli zajedničke vrednosti sa globalnim brendom inovativne tehnologije, TECNO.

Pročitajte i:  Huawei P60 Pro i nova generacija prvoklasnih uređaja biće predstavljena 9. maja u Minhenu

„Zahvaljujemo TECNO-u što prepoznaje sve veću globalnu privlačnost svetskih takmičenja AFC, koja su spremna da donesu velike nivoe rasta u narednim godinama, i radujemo se bliskoj saradnji sa njima kako bismo stvorili više uzbudljivih trenutaka sa strastvenim navijačima azijskog fudbala.“

Korišćenjem velike baze navijača klupskih takmičenja AFC, sa globalnim gledaocima od gotovo jedne  milijarde, TECNO planira da se poveže sa velikim sportskim zajednicama i obogati iskustvo fudbala. Kako digitalna iskustva postaju ključna za navijače, a potražnja za pametnom tehnologijom raste u Aziji, TECNO želi da proširi svoj brend kroz partnerstvo sa AFC. Pružanjem napredne tehnologije, TECNO se nada da će unaprediti način na koji navijači doživljavaju fudbal u svakodnevnom životu.