TECNO istražuje vizuelne preferencije u mobilnom snimanju sa Singapurskim univerzitetom

TECNO, inovativni tehnološki brend, započeo je saradnju sa Azijskim centrom za komunikaciona istraživanja (ACRC) na Univerzitetu tehnologije Nanyang u Singapuru, kako bi kroz naučna istraživanja bolje razumeo preferencije potrošača u jugoistočnoj Aziji u vezi sa tonom kože i portretnim snimanjem pametnim telefonima.

TECNO aktivno teži da svaka portretna fotografija autentično prikaže raznolikost ljudi. Partnerstvo sa ACRC-om ima za cilj unapređenje TECNO Universal Tone tehnologije kroz relevantna istraživanja. Nakon anketiranja u Indoneziji i na Filipinima uspostaviće se standardi za kulturne preferencije i definisati tonovi kože. Ovi rezultati doprineće unapređenju TECNO rešenja za portretno snimanje, što odražava filozofiju raznolikosti brenda.

Na čelu istraživačkog tima je profesor Jack Qiu iz Shaw Foundation, profesor medijske tehnologije na Wee Kim Wee školi za komunikacije i informacije (WKWSCI) pri NTU. Profesor Qiu je takođe savetnik za azijske tonove kože i portretnu estetiku za TECNO. Ostali članovi tima uključuju profesorku May O. Lwin, predsednicu WKWSCI, kao i vanredne profesore Elison Lim i Lewis Lim sa poslovne škole Nanyang pri NTU.

Profesor Qiu je rekao: „Jugoistočna Azija je dom raznih kultura, od kojih svaka ima jedinstvenu estetiku i preferencije. Naše istraživanje ima za cilj da razume raznolike estetske i fotografske potrebe potrošača u jugoistočnoj Aziji.“

Prilagođavanje tehnologije portretnog snimanja pametnim telefonima estetici jugoistočne Azije

U mobilnoj portretnoj fotografiji, TECNO se fokusira na potrebe korisnika iz različitih regiona, ne sledeći samo globalne trendove. Saradnja sa Univerzitetom u Lidsu, rezultirala je unapređenjem TECNO Universal Tone tehnologije, postavljajući novi standard u inkluzivnom snimanju sa više tonova kože. Ova tehnologija već je integrisana u TECNO CAMON 30 seriju.

Pročitajte i:  Evolucija digitalne štampe

Generalni direktor TECNO, Jack Guo, istakao je viziju saradnje: „Integrisanjem istraživačkih rezultata Azijskog centra za komunikacijska istraživanja na NTU u našu Universal Tone tehnologiju, ne samo da unapređujemo tehnologiju već je i prilagođavamo kako bi zadovoljila estetske potrebe različitih kultura i tržišta Južne Azije. Ova saradnja je veliki korak ka postavljanju raznovrsnih i transparentnih standarda lepote u globalnoj tehnološkoj industriji.“