Autor fotografije – Darko Radulović
Kompanija LG Electronics premijerno je predstavila javnosti svoja najnovija tehnološka rešenja u oblasti kućnih uređaja i kućne zabave. Zahvaljujući naprednijim tehnologijama i revolucionarnom dizajnu, novi uređaji snažnih performansi pružaju korisnicima neuporedivo bolje iskustvo, čineći njihov svakodnevni život neuporedivo lakšim i lepšim.
U domenu kućnih aparata, prikazana su dva uređaja koja se naročito ističu svojim inovativnim funkcijama i atraktivnim dizajnom, do sada neviđenom na našem tržištu.
Prvi od njih je MoodUP™ frižider sa zamrzivačem, koji menja boje. Zahvaljujući LED panelima na svojim vratima, ovaj model nudi novo, pametno i prilagodljivo kulinarsko iskustvo, dajući svim korisnicima mogućnost da izraze svoje raspoloženje i lične preferencije. Korisnici sada mogu da „ožive“ prostor i poprave atmosferu u kuhinji razigranim bojama, ali i emitujući muziku preko ugrađenog Bluetooth zvučnika. Pored ultrainovativnih karakteristika, ovaj model, koji polako osvaja evropsko tržište, opremljen je naprednim rashladnim i pametnim LG tehnologijama za još bolju svežinu hrane i veću praktičnost korišćenja. Magični MoodUP™ frižider postaće omiljeni član svake porodice koji svakog dana popravlja raspoloženje svojim ukućanima.
Drugi predstavljeni uređaj je LG WashTower, pametna mašina za sušenje i pranje veša. Osim toga što, zahvaljujući naprednoj LG tehnologiji direktnog pogona veštačke inteligencije (AI DD™) i tehnologiji pare, svaki komad garderobe ostavlja besprekorno čistim i suvim u rekordno kratkom roku, pametni uređaj LG WashTower, unosi pravu malu revoluciju u pogledu organizacije prostora. U pitanju su zapravo dva uređaja – za pranje i sušenje veša spojena u jedan. Obe mašine komuniciraju zahvaljujući Smart Pairing™ funkciji, koja šalje informacije od bubnja za pranje do bubnja za sušenje i preporučuje optimalne cikluse za maksimum pogodnosti svojim korisnicima, koji sada dobijaju i više prostora u svom kupatilu.
Pored kućnih aparata, predstavljene su i nove LG zvezde u svetu uređaja koji donose nezaboravnu kućnu zabavu. U pitanju su modeli koji pripadaju kategoriji najtraženijih TV uređaja na svetskom i domaćem tržištu, odnosno onih sa OLED i QNED tehnologijom: OLED 65G4 i 65QNED87.
Novi LG OLED televizori iz G4 serije sa α (Alpha) 11 AI procesorima, koji imaju 70 odsto bolje grafičke performanse i 30 odsto brže procesore u poređenju sa prethodnicima, potpuno redefinišu iskustvo gledanja televizije. Sa svojim unapređenim hardverskim performansama, koje sada uključuju i veštačku inteligenciju, novi OLED 65G4 je najbolji pokazatelj zašto je OLED tehnologija neprikosnovena već 11 godina u svetu televizora.
Novi model takođe poseduje i Dynamic Tone Mapping Pro naprednu tehnologiju, koja deli sliku na blokove i prilagođava osvetljenost i kontrast u realnom vremenu, omogućavajući trodimenzionalni prikaz. Zahvaljujući tome, korisnici stiču utisak da se nalaze u „središtu akcije“ dok gledaju svoj omiljeni film ili igraju igricu.
Zahvaljujući instaliranoj veštačkoj inteligenciji, dubokom učenju, novom čipsetu i zonama zatamnjivanja koje izoštravaju svaki piksel, najnovija linija LG QNED televizora, predvođena modelom 65QNED87, nudi vrhunski kvalitet slike, sa jasnom bojom i oštrinom. Ovaj model takođe u sebi sadrži i LG Quantum Dot i NanoCell tehnologije boja, koje daju živopisan kvalitet slike i neuporedivo, hiperrealistično iskustvo. Uz unapređenu reprodukciju boja, povećava se vizuelna dubina i dobija se prefinjeno, 3D vizuelno iskustvo.
Kompanija LG je početkom ove godine predstavila najnoviju verziju webOS platforme, webOS Re:New Program, zahvaljujući kojem će korisnici u narednih pet godina dobijati nova ažuriranja tehničkih karakteristika i mogućnosti svojih modela televizora i tako uvek imati najbolje TV iskustvo. Ta mogućnost sada se pruža i korisinicima novih LG OLED i QNED modela.
„Kao kompanija koja dugi niz godina diktira tempo u oblasti televizora i kućnih uređaja, LG sada želi da nove trendove i tehnologije, koji su osvojili svet, donese u Srbiju i omoući svojim vernim korisnicima dosad neviđeno iskustvo. Srpsko tržište je od izuzetnog značaja za LG i stoga stalno težimo ka tome da se na njemu što je pre moguće nađu naši najinovativniji i najmoderniji uređaji. MoodUP™ frižideri, WashTower-i i najnovija generacija OLED i QNED televizora, koje smo danas premijerno prikazali domaćoj javnosti, već su postali sastavni deo mnogih domova širom sveta, a sada je vreme da u njihovim prednostima uživaju i korisnici u našoj zemlji“, zaključio je Branislav Jordanov, marketing menadžer u kompaniji LG Electronics Srbija.