Kompanija Huawei u prvoj polovini 2021. godine ostvarila je više od 40 milijardi evra (320.4 milijarde CNY) u prihodima, a neto profitna marža dostigla je 9,8 odsto, pokazuju polugodišnji poslovni rezultati koje je kompanija danas objavila. Ostvareni prihod od poslovanja sa provajderima iznosi više od 17 milijardi evra (136.9 milijardi CNY). Sličan je i prihod (135.7 milijardi CNY) ostvaren u poslovanju sa korisnicima, dok je sa preduzećima više od pet milijardi evra (42.9 milijardi CNY), pa je ukupni finansijski učinak od početka godine u skladu sa prognozama.
Prema rečima aktuelnog predsedavajućeg kompanije Huawei, Eric Xu-a, 2021. godina bila je puna izazova.
Kako bi ispunila godišnji poslovni cilj, kompanija Huawei stvorila je mehanizam za upravljanje kontinuitetom u poslovanju i agilni sistem upravljanja operacijama. Reč je o strateškim inicijativama za dalji razvoj:
– Optimizovanje portfolija za povećanje poslovne otpornosti – Povećanje vrednosti 5G i definisanje 5.5G mreže sa saradnicima u industriji za pokretanje evolucije mobilnih komunikacija – Pružanje besprekornog, korisnički orijentisanog i inteligentnog iskustva u svim scenarijima – Inovacije u cilju smanjenja potrošnje energije za svet sa nultom emisijom ugljenika – Rešavanje izazova kontinuiranog snabdevanja |
„Izazovi koji su obeležili prethodni period, sasvim izvesno nas čekaju i u narednim godinama. Svet će se suočiti sa mnogo nepredvidivih okolnosti, kroz koje će proći i industrija informaciono-komunikacionih tehnologija. Imajući u vidu ove izazove, postavili smo strateške ciljeve za narednih pet godina. Naš cilj je da opstanemo i to kroz održivost, a to ćemo postići stvaranjem praktičnih vrednosti za naše korisnike i partnere“, istakao je Xu.
On je dodao da, bez obzira na pad u prihodima na polju poslovanja sa korisnicima zbog eksternih faktora, očekuju kontinuirani rast u poslovanju sa provajderima i preduzećima.
U prethodnom periodu, Huawei je ostvario zapažene rezultate na različitim poljima. Ova kompanija danas primenjuje 5G mrežu u više od hiljadu projekata i preko 20 industrija, uključujući industriju čelika i rudarstva što omogućava sigurniju i efikasniju proizvodnju. Osim toga, plasiranjem HarmonyOS na tržište, ovaj telekomunikacioni gigant dobio je više od 40 miliona novih korisnika, a do decembra 2020. godine pokrenuo je preko 220 cloud usluga. U prethodnom periodu, Huawei je sarađivao sa više od 19.000 partnera i 1.6 miliona developera, dok je putem HUAWEI CLOUD-a pokrenuto preko 4.000 aplikacija.
Do kraja godine u planu je prodaja čak 300.000 automobila, koji će biti dostupni u 1.000 Huawei prodavnica. |
Od decembra 2020. godine, digitalni proizvodi i Huawei rešenja za proizvodnju energije stvorili su 325 milijardi kilovata iz obnovljivih izvora i uštedeli ukupno 10 milijardi kilovata električne energije.
Za ostvarene rezultate u prethodnom periodu, Xu je izrazio posebnu zahvalnost svim zaposlenima u kompaniji.
„Ovo su bila izazovna vremena i svi naši zaposleni bili su snažni, odlučni i posvećeni napretku. Želim da se zahvalim svakom članu Huawei tima za uloženi trud. Nastavićemo da verujemo u moć digitalnih tehnologija kako bismo pružili nova rešenja za probleme sa kojima se svet trenutno suočava. Ostaćemo inovativni na putu postizanja nulte zagađenosti i pametnog sveta“, zaključio je Xu.
U narednom periodu, fokus kompanije Huawei i dalje će biti na digitalizaciji koja se ubrzano širi u celom svetu. Kako su ovi proizvodi i rešenja jedinstveno prilagođeni potrebama kupaca, i dalje će biti usmereni na ključne industrije i investiranje u pametne gradove, finansije, transport, energiju, proizvodnju i obrazovanje.