Specijalista za monitore AOC najavljuje da je prema najnovijim tržišnim podacima Context-a, u trećem tromesečju 2020. godine ponovo zauzeo prvo mesto na tržišnom udelu kada su gejming monitori (120 Hz i više) u pitanju širom Evrope s ukupno 27% tržišnog udela, nastavljajući tako svoju vodeću poziciju od prošle godine.
Pored toga prema IDC Quarterly Gaming Tracker Q2-2020, AOC takođe ima najveći tržišni udeo od 20% u gejming monitorima širom sveta. Gejming monitori definisani su kao monitori s frekvencijom osvežavanja od 100 Hz i više, a koji su neophodni konkurentnim igračima kako bi imali najbrže i ujednačeno iskustvo i pobedili svoje protivnike.
Pokrivajući veliki portfolio gejming monitora s veličinama u rasponu od 21,5 inča do 49 inča, raznim razmerama stranica (16:9, 21:9, 32:9), rezolucijama od Full HD do Ultra HD i više (5120×1440), s brzinom osvežavanja do 240 Hz i vremenom odaziva od 0,5 ms, AOC nudi čitav niz gejming monitora raznih cenovnih rangova za sve zahteve korisnika.
Tržište gejming monitora brzo se proširilo u poslednjem tromesečju, s povećanjem obima svih prodatih gejming monitora za 126% u odnosu na isto tromesečje prethodne godine.
Lansiranjem svog prvog gejming monitora još 2014. godine i premium gejming brenda AGON 2016. godine, AOC nije novost na sceni i razume strasti i želje gejmera. AOC se takođe udružio sa uspešnom e-sports organizacijom G2 Esports i sponzorisao razne gejming događaje širom Evrope, uključujući Red Bull i ESL turnire, dokazujući da su njegovi gejming monitori vredni pozornice čak i za najelitnije gejming figure.
Činioci koji doprinose ogromnom uspehu AOC-a uključuju nagrađivanu G2 seriju, pokrenutu prošle godine, koja je dobila odobrenje igrača i osvojila brojne nagrade, uključujući ‘Best Gaming monitor’ i ‘Best Budget Gaming Monitor’ za 24 inčni 24G2U sa stopom osveženja od 144 Hz i životopisnim IPL panelom.
U Evropi je AOC povećao vodeći tržišni udeo sa 23% trećeg kvartala 2019. godine na 27% u trećem kvartalu 2020. godine, i to uz porast od 4% u odnosu na prošlu godinu i 6% u odnosu na prethodni kvartal (Q2-2020). Ovaj veliki uspeh se manifestuje i tako što je AOC povećao količinu prodatih monitora za impresivnih 167% na godišnjem nivou, dok je ukupno tržište poraslo za 126% u istom periodu. AOC je u većini evropskih zemalja zauzeo prvo mesto na tržištu, u nekima od njih s neverojatnih 49% tržišnog udela. U 18 zemalja AOC ima tržišni udeo preko 25% u gejming monitorima, što znači da je jedan od četiri prodata gejming monitora upravo AOC monitor.
”U poslednjem tromesečju smo postigli najveći obim prodaje u kvartalu na gejming monitorima u Evropi i zahvaljujemo svim našim kupcima. Isti trend važi i za ceo svet, gde smo postali brend broj jedan gejming monitora. AOC nastavlja da razvija vrhunske gejming monitore s našim glavnim brendovima AOC Gaming i premium AGON, a mi smo opet prvi izbor kupaca kada je reč o gejming monitorima”, rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i poslovnog upravljanja u Evropi.
U jadranskoj regiji, tržište gejming monitora je u trećem kvartalu 2020. godine poraslo za neverovatnih 158% na godišnjem nivou, dok je AOC pobedio taj rast povećavajući svoj udeo za 187% u istom periodu. U poređenju s prethodnim tromesečjem, kao i trećim kvartalom 2019. godine, AOC je povećao svoj tržišni udeo za 4%, dostigavši 40% tržišnog udela u Q3-2020 i zadržavši poziciju broj jedan na ovom tržištu.
“Tržište gejming monitora u jadranskoj regiji izuzetno je poraslo i AOC nastavlja trend u poslednjih nekoliko tromesečja, a sada smo prešli granicu od 40% u tržišnom udelu. Zahvaljujući sjajnoj i raznolikoj liniji AOC-a mi smo i dalje najčešći izbor kupaca na ovom području.” rekao je Cristian Bucur, direktor prodaje AOC & MMD za jugoistočnu Evropu.