Kompanija Vip mobile od danas posluje pod novim brendom, A1 Srbija, prepoznatljivog internacionalnog operatora u regionu CIE. A1 će korisnicima pružiti jedinstveno digitalno iskustvo nudeći relevantne servise i tehnologije za život, rad i zabavu u digitalnoj eri. Ovaj korak deo je šire strategije A1 Telekom Austria Grupe, lidera digitalnih usluga i komunikacionih rešenja u regionu CIE, da na tržištu Evrope ojača svoje prisustvo poslujući pod jednim brendom. Sve postojeće i nove korisnike kod ovog operatera očekuje dobrodošlica u vidu poklon dodataka svakog meseca do kraja godine.
Kao velika internacionalna kompanija, A1 Srbija je u prilici da korisnicima ponudi relevantne proizvode i usluge sa drugih tržišta. Već od prvog dana portfolio mobilnih telefona bogatiji je za nova modela – A1 Alpha 20 i A1 Aplha 20+, koji se na drugim tržištima ocenjuju kroz odličan odnos cene i kvaliteta. Svim postojećim i novim korisnicima od danas je na raspolaganju set poklon dodataka koje mogu samostalno da biraju i aktiviraju kroz Moj A1 aplikaciju svakog meseca do kraja 2021.
Dodatno, kompanija je najavila i značajna unapređenja na mrežnoj infrastrukturi, proširenju kapaciteta 4G mreže i još veće unapređenje data servisa. Dodatna infrastrukturna proširenja predviđena su u celoj zemlji, posebno na području Beograda i u Vojvodini, koja će unaprediti iskustva korisnika na čak 70 odsto mreže.
„Digitalne tehnologije nude fascinantne nove mogućnosti, obogaćuju naš svakodnevni život, ali ga, takođe, čine složenijim. Kao A1 Srbija nastavićemo da budemo odgovoran i pouzdan partner našim korisnicima i ponuditi im najbolja tehnološka rešenja, jaku i stabilnu infrastrukturu koja može da podrži rastuću potrošnju internet saobraćaja, kao i napredno korisničko iskustvo na svim nivoima. Želimo da osnažimo digitalni život ljudi, kako bismo im omogućili da brinu o onima koje vole, razvijaju i neguju svoje poslovanje i pozitivno utiču na društvo čiji smo deo“ – navodi Dejan Turk, CEO A1 Srbija i A1 Slovenija.
„Ponosni smo što je A1 Srbija upotpunila porodicu brenda A1 – pohvale lokalnom timu za uspešan rebrending u ovako izazovnim vremenima. Ovo je poseban trenutak i za A1 Telekom Austria Grupu i za Srbiju. Od danas službeno poslujemo pod jednim doslednim, moćnim brendom na svih sedam tržišta. Naš brend je prepoznat kao poželjan i posebno pouzdan partner u ostvarivanju punog potencijala digitalizacije za preduzeća, potrošače i javni sektor. Kontinuiranim ulaganjima u digitalnu infrastrukturu gradimo temelje za budući ekonomski rast i prosperitet u regionu. Pored toga, novi brend je izričito povezan sa našom opredeljenošću da budemo aktivni na polju ekološke i društvene odgovornosti i da budemo centralni pokretač održive digitalne transformacije u Srbiji i celokupnoj regiji u kojoj A1 Grupa posluje “, izjavio je Thomas Arnoldner, CEO A1 Telekom Austrija Grupa.
„Naše poslovanje u Srbiji beleži dinamičan razvoj poslednjih godina. Srećan sam što smo danas napravili poslednji korak i uspešno realizovali stratešku odluku da na svim tržištima poslujemo pod istim brendom, čija je implementacija započeta krajem 2017. Kompanija koja je u Srbiju došla 2007. godine kao najveća grinfild investicija, kao nova kompanija će ponuditi još snažnije digitalno korisničko iskustvo pružajući relevantne usluge i rešenja za život, rad i zabavu u digitalno doba. Naš zajednički brend je mnogo više od samo logotipa – pokriva sve ključne aspekte digitalizacije.“ – naglašava Alejandro Plater, COO A1 Telekom Austrija Grupe.
Kako je najavljeno, A1 Srbija će napraviti veliki iskorak na polju integrisanih poslovnih rešenja i digitalnih platformi u svim segmentima poslovanja – preko rešenja za pametni dom i igara do M2M, cloud i rešenja za sajber bezbednost za poslovne korisnike.
Kompanija će nastaviti da aktivno razvija i pokreće projekte posvećene ljudima i društvu u celini, doprinoseći sveukupnom razvoju lokalnih zajednica i očuvanju životne sredine.
Promena imena kompanije ni na koji način ne utiče na postojeće ugovore korisnika i poslovnih partnera.