Formula 1 i Lenovo danas su najavili produženje svog partnerstva, čime će tehnološki gigant postati Globalni partner u višegodišnjem obnovljenom ugovoru, koji počinje početkom 2025. godine. Kao deo ovog sporazuma, Motorola, podružnica Lenovo grupe, posta će Globalni partner za pametne telefone F1.
Kao Globalni Partner Formule 1, Lenovo će nastaviti da pruža najmodernije tehnološke uređaje, rešenja i usluge koje će podržavati održavanje trka za Veliku nagradu na stazi, ali i na daljinu. Prema sporazumu, Lenovo će biti glavni sponzor dve trke po sezoni, a Lenovo i Motorola će imati povećano prisustvo brenda na stazama tokom događaja.
Od 2022. godine, Lenovo tehnologija je u srcu operacija Formule 1 kao zvanični partner. Kroz svoja High-Performance Computing (HPC) rešenja na licu mesta, servere i edge uređaje, Lenovo podržava Formulu 1 u isporuci vrhunskih TV prenosa, donoseći dramu i uzbuđenje F1 milionima navijača širom sveta, sa globalnim timom koji je uvek na raspolaganju. Lenovo hardver – uključujući laptopove, radne stanice, desktop računare i monitore, kao i tablete i Motorola pametne telefone – obezbeđuje visokokvalitetnu opremu za osoblje F1 koje stvara angažujući, prilagođeni sadržaj za sve veću i strastveniju navijačku publiku i fanove.
Pored toga, Lenovo Asset Recovery servis podržava širu strategiju održivosti Formule 1, zajedno sa naporima za smanjenje emisije i postizanje Net Zero cilja do 2030. godine. Lenovo Asset Recovery servis se stara da se zastareli računarski hardver reciklira na društveno i ekološki odgovoran način. Od početka partnerstva, Formula 1 je na održiv način zbrinula 95% zastarelog hardvera, što pomaže u smanjenju troškova i smanjenju sigurnosnih rizika kroz pouzdano uništavanje podataka sa unapređenom zaštitom.
Tokom partnerstva, Lenovo je težio integraciji pametnije tehnologije u sport. Prvi trofeji aktivirani poljupcem na FORMULA 1 LENOVO JAPANESE GRAND PRIX 2023 i FORMULA 1 LENOVO UNITED STATES GRAND PRIX 2023, zajedno sa ovogodišnjim dizajnom lovorovog venca, koji kombinuje tradiciju i inovaciju, podigli su proslavu na podijumu na nov nivo i predstavljaju snažne simbole Lenovo posvećenosti promišljenom dizajnu i vrhunskoj tehnologiji.
Poslednjih godina, Formula 1 doživela je značajan rast popularnosti, sa povećanom televizijskom publikom, rekordnom posetom i angažovanjem navijača na svim platformama. I Formula 1 i Lenovo dele posvećenost održivosti i istraživanju tehnologija sledeće generacije, kao što su Lenovo AI PC, Motorola pametni telefoni sa AI mogućnostima i AR/VR rešenja. Kroz direktnu saradnju tehničkih timova Formule 1 i Lenovo Centara izvrsnosti, pronalaze se visoko inovativna rešenja za razne izazove, kao što je korišćenje onsite i Edge Compute AI rešenja za poboljšanje operativne efikasnosti tokom prenosa uživo. Zajedno, Formula 1 i Lenovo će nastaviti da grade na godinama uspešne saradnje kako bi razvili budućnost sporta.
Stefano Domenicali, izvršni direktor i predsednik Formule 1, izjavio je: „Oduševljen sam što će Lenovo postati Globalni Partner Formule 1. Od kada su se pridružili sportu, Lenovo kreativnost i strast prema tehnologiji i inovacijama podržavaju ambicije Formule 1 da stvori više jedinstvenih trenutaka za navijače. Danas obeležavamo novu fazu partnerstva koja će samo jačati. Radujem se nastavku rada sa Lenovom i korišćenju naše zajedničke posvećenosti preciznosti, inovacijama i održivosti kako bismo osigurali da Formula 1 ostane tehnološki najnapredniji sport u godinama koje dolaze“.
Yang Yuanqing, predsednik i izvršni direktor Lenova, izjavio je:
„Presrećni smo što podižemo naše partnerstvo na viši nivo postajući Globalni Partner Formule 1. Naša vizija u Lenovu je da iskoristimo snagu veštačke inteligencije kako bismo stvorili pametniji, inkluzivniji i održiviji svet, dostupan svima. Kroz naša revolucionarna partnerstva, poput ovog sa Formulom 1, pomeramo granice inovacija i performansi. Zajedno, ne samo da oblikujemo budućnost tehnologije i motosporta, već osiguravamo da najnovija tehnološka dostignuća koriste svima, stvarajući nezaboravna iskustva, bez obzira gde se nalaze u svetu“.
Luca Rossi, predsednik Intelligent Devices grupe, Lenovo, izjavio je:
„Kada smo započeli naše putovanje sa Formulom 1 pre tri godine, znali smo da su oni pravi partner za Lenovo jer se naši brendovi savršeno usklađuju za pametniju, bržu i održiviju budućnost. Videti našu visokoperformansnu tehnologiju implementiranu na svakom nivou organizacije Formule 1 ispunjava nas ponosom, a naša bliska saradnja tek počinje. Radujemo se što ćemo naše partnerstvo podići na nove visine i nastaviti sa implementacijom Lenovo hardverske tehnologije spremne za AI, kao i sa našim rešenjima i uslugama, kako bi transformisali i poboljšali iskustvo navijača širom sveta.“