HONOR na vrhu liste kineskih 100 najboljih brendova u razvoju

Globalni tehnološki brend HONOR je objavio da je osvojio nagradu „Inspirational Star of Innovation” u kategoriji pametnih uređaja na Kantar BrandZ China Gala događaju 2023. održanom u Šangaju.

BrandZ rangiranje je globalno priznato kao mera marketinške efikasnosti. Metodologija evaluacije i Kantar BrandZ podaci se koriste kao važni indikatori od strane vrhunskih globalnih finansijskih institucija i vodećih svetskih organizacija, omogućavajući brendovima da bolje procene svoj učinak. Prema procenama Kantar grupe, HONOR ima vodeću poziciju u oblastima kao što su Indeks smislenosti, Indeks snage potražnje i Indeks smislenih promena. Pored toga, HONOR je nadmašio druge brendove u kategoriji pametnih uređaja, zbog čega je ovaj brend dobio Inspirational Star of Innovation nagradu.

U međuvremenu, Miaozhen akademija marketinga (MAMS) je takođe objavila listu „BrandGrow 100 najboljih brendova u razvoju u Kini” za 2023. Sa potencijalnom vrednošću imovine od preko 3,8 triliona RMB, što je povećanje od 70,8 milijardi RMB ili 23% godišnje, HONOR je na čelu ove liste drugu godinu zaredom.

Termin „potencijalna vrednost” prvi je skovao MAMS kako bi obezbedio ključni finansijski indikator za procenu potencijala rasta brendova u razvoju. Procena uzima u obzir i trenutnu vrednost brenda i njegov potencijal rasta, na osnovu internih i eksternih pokretača rasta. Pored toga, u obzir se uzimaju i podaci ankete potrošača, onlajn publiku i Baidu indeks, procene od strane investicionih institucija i javne finansijske podatke.

Pročitajte i:  Globalna anketa kompanije Epson otkriva ogromno neshvatanje realne opasnosti od klimatskih promena

„HONOR je konkurent na tržištu koji nastavlja da pomera granice inovacija. Brend je dobro prepoznat od potrošača po svojim raznovrsnim proizvodima i pametnim iskustvima, kao i posvećenosti životnoj sredini i društvu. Danas smo srećni što je HONOR proglašen za jedan od najboljih svetskih brendova pametnih uređaja”, prokomentarisala je Doreen Wang, izvršna direktorka Kantar Greater China i globalna predsednica Kantar BrandZ-a.

„HONOR veruje da su proizvodi kamen temeljac brenda, a brend je najjasniji pokazatelj opšte prepoznatljivosti proizvoda. Verujemo da premijum proizvodi čine vrhunski brend, zbog čega je HONOR posvećen strategiji dva vodeća proizvoda (Dual Flagship) i fokusiran na kreiranje najboljih sklopivih pametnih telefona. Otkako smo postali nezavisni pre skoro tri godine, ponovo ulažemo 10% našeg godišnjeg prihoda u istraživanje i razvoj. Zadovoljni smo napretkom u „premijumizaciji” i globalizaciji koji smo do sada postigli i želimo da se zahvalimo BrandZ-u na priznanju”, rekao je Ray Guo, direktor marketinga kompanije HONOR Device Co. Ltd.

U Kini je početni obim prodaje HONOR Magic V2 nadmašio ukupnu prodaju HONOR Magic V, a očekuje se da će ukupan obim prodaje biti 5 do 10 puta veći u poređenju sa onim što je HONOR postigao sa prve dve generacije sklopivih uređaja. HONOR je takođe napravio velike korake na međunarodnim tržištima, sa odabranim tržištima koja beleže trocifren rast prodaje, a kumulativna prodaja u prvih pet meseci ove godine premašuje ukupnu prodaju iz prethodne godine. U prvoj polovini godine, brend je takođe zabeležio rast isporuka za više od 130% u Evropi, Bliskom istoku i Africi i preko 230% u Latinskoj Americi.

Pročitajte i:  Kako do najpovoljnijeg interneta na putovanjima

Ranije ovog meseca, HONOR je na IFA 2023 predstavio HONOR Magic V2 – najlakši i najtanji telefon koji se sklapa ka unutra,  i koncept pametnog telefona HONOR V Purse. HONOR Magic V2 je osvojio 21 prestižnu „Best of IFA” nagradu, dok je HONOR V Purse osvojio 9 nagrada od strane renomiranih medija širom sveta.