Novi osvit direktne pošte

Direktna pošta postoji otkad većina nas može da se seti, ali ovaj marketinški kanal dobio je ponovo na važnosti u eri nakon pandemije. Tokom pandemije, brendovi su se okrenuli direktnoj pošti kao načinu da ciljaju klijente u njihovim domovima. Brojne kampanje direktne pošte brendova zaista su isporučivale robu, od kompanije Sky koja je koristila isporuku na vrata da privuče bivše klijente da obnove svoje usluge pretplate na televiziju, do giganta za maloprodaju nameštaja IKEA koja je ohrabrivala članove kluba lojalnosti da se prijave za brže ponude i lokalne popuste. U ovim slučajevima, direktna pošta pokazala je svoju sposobnost da donese poslovne rezultate koji imaju efekta – bilo da se radi o većem broju aktivnosti, registracija, potencijalnih klijenata ili prodaja.

Ovo povećanje potražnje nastavlja da stvara nove komercijalne prilike za pružaoce usluga štampe (PSP-ovi), a direktna pošta će nastaviti s rastom tokom narednih nekoliko godina. Zbog toga je od ključne važnosti voditi razgovore s klijentima o tome kako povećati efikasnost njihove direktne pošte u cilju maksimalnog povećanja povraćaja investicije (ROI).

Evo tri načina da ubedljivo izložite potrebu za odštampanom direktnom poštom:

  1. Direktna pošta može da se koristi na više mesta kontakta – Šta vaš klijent pokušava da postigne pomoću direktne pošte? Na kojim tačkama duž putovanja kupca ima smisla ciljati potrošače pomoću ovog medijuma, ukoliko se takođe koristi druga onlajn komunikacija? Direktna pošta može da se koristi na početku, sredini ili kraju putovanja kupca – ili u okviru sve tri tačke. U primeru navedenom iznad, kompanija Sky koristila je direktnu poštu da se ponovo poveže s bivšim klijentima, tako da je suštinski ponovo pokretala putovanje kupca. IKEA je koristila različite tačke kontakta samo za dugoročne kupce.
  2. Uklonite probleme s produkcijom tako što ćete automatski aktivirati direktnu poštu – Mnogi brendovi i dalje nisu sigurni kako da povežu aktivnosti oflajn i onlajn komunikacija kako bi demonstrirali ROI neke kampanje. Integrisanje rešenja za automatizaciju marketinga, kao što su HubSpot ili Salesforce, može da ima pozitivan uticaj, obezbeđujući da klijenti budu ciljani čim su pokazali interesovanje – kako bi se podstakla prodaja, ili, u slučaju kompanije IKEA, ciljajući samo najlojalnije kupce. A sada su dostupne i alatke za tokove posla, kao što su Quadient Inspire i OL Connect koji uzimaju određene skupove podataka i automatski pokreću produkciju štampe.
  3. Testirajte povećani ROI – i istovremeno budite održiviji – Predložite korišćenje digitalne štampe na zahtev u cilju segmentiranog testiranja kako biste procenili efikasnost kod određenih starosnih grupa ili oblasti interesovanja. Isprobavanje različitih kreativnih rešenja i poruka kako biste videli šta postiže najbolji odziv pojedinačnih segmenata publike omogućava vlasniku brenda da podesi svoju kampanju u cilju postizanja maksimalnog efekta. A ovaj pristup smanjuje otpad, pa će sve više preovladavati kako brendovi budu želeli da usvoje ekološki održive marketinške prakse.
Pročitajte i:  Regionalna IT kompanija Serengeti otvorila centar u Kragujevcu

Novi osvit direktne pošte je stigao i vreme je da se založimo da prednosti personalizovane digitalne štampe stignu do potrošača i da reše čitav niz izazova u poslovanju za brendove. Ali, kako Keypoint Intelligence navodi, ove primene „ne mogu da rastu ako se ne prodaju kao rešenje koje omogućava stratešku komunikaciju i marketing nasuprot štampanog proizvoda koji se zasniva na specifikacijama i ceni“. Uvođenjem ekspertskih uvida u razgovore s vašim klijentima na temu direktne pošte i negovanjem zajedničke diskusije na temu efikasnosti i uticaja, pružićete bolji povraćaj njihove marketinške investicije, učvršćujući, pa čak i povećavajući njihovu posvećenost štampi i stimulišući budući rast vašeg poslovanja.