Prva LG „LIFE IS GOOD“ nagrada donosi nove inovacije

LG Electronics (LG) objavio je poziv za prvi konkurs za nagradu „Life is good”, a prijave su moguće do 10.oktobra. Najavljena još na ovogodišnjem CES 2022 ova nagrada ima za cilj prikupljanje inovativih rešenja usklađenih sa LG-jevim ciljem stvaranja boljeg života za sve. Pobednički radovi će za svoje dalje razvijanje dobiti ukupno 1 milion dolara.

U želji da doprinese boljem, održivom okruženju u kome je život dobar za planetu i sve njene stanovnike, LG nastavlja da teži ekološkim rešenjima i idejama za zeleniju životnu sredinu kao i da razvija proizvode i usluge koje omogućavaju nova i praktična iskustva za svakoga.

Ovaj konkurs predstavlja značajan korak na putu održivosti kompanije LG, pomažući da se poruka i misija prošire širom sveta. Pored sprovođenja sopstvenih održivih praksi, kompanija sada poziva pojedince i grupe istomišljenika da dodatno doprinesu i sa svojim jedinstvenim i idejama.

Konkurs podrazumeva da učesnici dostave svoja originalna i tržišna rešenja koja se odnose na inovacije za planetu, zdraviju životnu sredinu, ili inovacije koje obogaćuju svakodnevni život davanjem prioriteta bezbednosti, upotrebljivosti i pristupačnosti. Veran svojoj filozofiji otvorene saradnje, LG se raduje bliskoj saradnji sa novim inovatorima, a prijave se mogu podneti na sajtu Life’s good award, gde kandidati takođe mogu pronaći sve detalje i uslove za prijavu.

„Ova nagrada objedinjuje našu filozofiju inovacija i naše uverenje da se put ka boljoj budućnosti može sagraditi samo ako se svi udružimo“, ističe Vilijam Čo, izvršni direktor kompanije LG Electronics. „Radujemo se što ćemo videti nove, inovativne ideje i pružiti našu podršku i ohrabrenje u njihovoj realizaciji.”

Pročitajte i:  Novi broj časopisa za razvoj, inovacije i tehnologije "IRT 3000 AДРИА" dostupan u Srbiji

LG će za potrebe komisije okupiti ugledne akademike iz različitih oblasti životne sredine i društvenih industrija. Članovi žirija su Aleks Edmans, profesor na Londonskoj poslovnoj školi koji je osvojio nagradu Financial Times-a za najbolju poslovnu knjigu 2020. i nagradu Financial Times-a za izvrsnost u održivom finansijskom obrazovanju, zatim Christopher Markuis, profesor na Cambridge Judge Business School i Hjun S. Šin, profesor na poslovnoj školi Hanjang i direktor Centra za kolektivni uticaj na Univerzitetu Hanjang.

„Primena znanja za ublažavanje problema iz stvarnog sveta je ono čemu teži svaki naučnik, a LG nam je dao moćnu platformu za to“, rekao je Markiz. Ova nagrada okuplja mlade inovatore, preduzetnike, akademike i poslovne profesionalce i predstavlja ubedljiv primer kako kompanija može da napravi istinski uticaj na bolje živote.”

LG se udružio sa B Lab Korea, neprofitnom organizacijom sa ekspertizom u merenju i sertifikaciji društvenog uticaja preduzeća kako bi osigurao da se inovacije ocenjuju korišćenjem relevantnih metrika uticaja.

Prijave će biti detaljno ocenjene na prvom projekciji, a drugi krug selekcije će obaviti žiri sastavljen od izabranih rukovodilaca LG-a i renomiranih naučnika koji predsedavaju vodećim akademskim institucijama. Tri finalne inovacije će biti objavljene na CES 2023, i predstaviće se žiriju na završnoj sesiji u januaru. Prvoplasirani (Gran Pri) biće nagrađen sa 700.000 USD u novčanoj nagradi, a drugoplasirani (srebrni) i trećeplasirani (bronza) dobiće 200.000 USD i 100.000 USD.