Prodaja HUAWEI nosivih uređaja porasla za 50,7%

huawei watch spo2

Sa razvojem tržišta nosivih uređaja, kompanija Huawei neprekidno teži ka tome da učvrsti tržišnu poziciju, a 2020. godina je bila prava prekretnica za postizanje ovog cilja. Pored najvećeg rasta prodaje Huawei Watch i ostalih nosivih uređaja na tržištu od 50,7%, kompanija je nastavila sa investiranjem u istraživanje i razvoj, uz otvaranje Huawei Health Lab. Intuitivna rešenja i visok kvalitet nosivih uređaja kompanije Huawei rezultirali su porastom interesovanja korisnika i nagradama prominentnih svetskih medija.

Huawei nastavlja sa realizacijom dugoročne strategije, zasnovane na konstantnim ulaganjima u tehnološke inovacije i istraživanje. Samo u 2019. godini kompanija je u istraživanje i razvoj uložila 15,3% svog prihoda, odnosno 131,7 milijarde CNY, dok su ukupna ulaganja u toku poslednje decenije iznosila  preko  600 milijardi CNY. Orijentisan ka inovacijama, Huawei ima više od 96.000 zaposlenih, 14 istraživačkih centara i 36 zajedničkih inovacionih centara širom sveta usmerenih na istraživanje i razvoj.

Do nedavno su se nosivi uređaji smatrali tehnološkim gedžetima, danas su postali neizostavni deo svakodnevnog života. Tržišni podaci pokazuju snažan rast u sektoru za vreme pandemije, jer se povećavala potrošnja na elektroniku i fizičke aktivnosti su se počele samostalno obavljati. Huawei, sa povećanim ulaganjima u inovacije i infrastrukturu, prati ovaj trend. U proteklih godinu dana, Huawei se sa svojim vrhunskim uređajima pokazao kao lider u rastu prodaje u kategoriji nosivih uređaja i osvojio je osam nagrada od važnih svetskih medija.

Pročitajte i:  Uvek je pravo vreme za omiljenu muziku uz Huawei FreeBuds 4i

Lider u rastu prodaje na godišnjem nivou

Protekla godina bila je izuzetno uspešna kada je reč o prodaji nosivih uređaja, uz povećano interesovanje potrošača. Prema najnovijem IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker, Huawei, trenutno globalno rangiran na trećem mestu, je „igrač“ koji se najdinamičnije razvija. Kompanija je predvodila rast prodaje sa porastom od 50,7%, donoseći korisnicima 13,7 miliona nosivih uređaja. Huawei je u segmentu prodaje fitnes narukvica i pametnih satova takođe zabeležio najveći međugodišnji rast od 88,1% i isporučio 10,7 miliona ovih uređaja.

Napori kompanije ogledaju se i u najnovijim podacima o tržišnom udelu u poslednjem kvartalu 2020. godine. U perspektivi CEE i Nordic, fitnes bendovi i pametni satovi generisali su 22% tržišnog udela i pozicionirani su na prvom mestu.

Usmerenost na inovativnost nosivih uređaja

Novootvoreni Huawei Health Lab dom je vodećih nosivih proizvoda na tržištu, ali i novih ideja. Kako on doprinosi razvoju proizvoda? Reč je o najvećoj laboratoriji pod upravom kompanije Huawei usmerenoj na zdravlje i sport. Ovaj razvojni centar, podeljen je na dve zone: zonu za testiranje pouzdanosti svih pametnih nosivih uređaja, te profesionalnu zdravstvenu sportsku analizu i eksperimentalnu zonu  opremljenu sa više od 20 vrsta profesionalne opreme za istraživanje i razvoj.

Ovde Huawei nosivi proizvodi tokom ispitivanja pouzdanosti hardvera prolaze kroz 25 različitih testova izdržljivosti. Na tržište se plasiraju i korisnicima se isporučuju samo oni proizvodi koji prođu ovaj rigorozni program testiranja.

Pročitajte i:  Huawei ekosistem beleži neverovatan rast u poslednjih godinu dana

Priznanja medija širom sveta

Kada se razmatra način na koji se na osnovu naprednih istraživanja kreiraju određene karakteristike uređaja, pažnju treba obratiti na razvoj Huawei Watch serije.  Tokom proteklih meseci, vodeći u industriji, Huawei nosivi uređaji osvojili su brojna priznanja vodećih svetskih medija i to za napredak u dizajnu, fitnes softveru i tehnologiji.

Recezenti su jednoglasno pohvalili izvanredno trajanje baterije, dizajn i spektar dostupnih režima vežbanja Huawei Watch GT 2 Pro modela.

Najcenjenije karakteristike Huawei Watch Fit sata su uglađeni dizajn prigodan za svakodnevne prilike, izvrsno trajanje baterije i virtuelni treninzi koji su integrisani u uređaj.

Huawei potvrđuje liderstvo u inovacijama

Osim nosivih uređaja najviše klase, kompanija je fokus usmerila i ka premijum segmentu pametnih telefona, jačajući svoju lidersku poziciju u oblasti mobilne fotografije. Dovoljno je pomenuti da su tokom poslednjeg DXOMark rangiranja tehničke i fotografske mogućnosti Huawei Mate 40 Pro pametnog telefona vrednovane kao veoma izuzetne te da je, ostvarivši rezultat od 136 poena, ovaj uređaj ocenjen kao najbolji mobilni uređaj za fotografisanje i videografiju trenutno dostupan na tržištu.