U vreme kada se mnogi ljudi svi silama trude zadrže svoj posao koji je ugrožen zbog pandemije korona virusa, jedan od najvećih Web domain registara na svetu, GoDaddy, poneo se krajnje neodgovorno (da ne kažemo nešto grublje) prema svojim zaposlenima. Naime, zvaničnici kompanije su zaposlenima poslali email u kome su ih obavestili da su dobili praznični bonus u iznosu od 650 dolara. Samo što to nije bio pravi razlog slanja maila. To je bio „phishing test“ za zaposlene.
U email-u je pisalo „2020. godina je zahvaljujući vama bila rekordna za GoDaddy. S obzirom da ne možemo to da proslavimo zajedno na tradicionalnoj prazničnoj zabavi, želimo da vam iskažemo naše poštovanje tako što ćete dobiti bonus u iznosu od 650 dolara.“
Radnici koji su kliknuli na link u okviru email-a, dobili su nakon dva dana novi email u kome im je napisano da nisu prošli test. Umesto da dobiju bonus, ti radnici će biti u obavezi da prođu kurs na temu socijalnog inženjeringa. Da se razumemo, phishing testovi su normalna stvar i sprovode se u velikom broju kompanija. Ali ponuditi zaposlenima novac, pa reći da je to bila samo „šala“ je veoma neuviđavno i pokazuje menadžment kompanije nema sluha za svoje radnike.
Ovakva situacija je u najmanju ruku neuobičajena, a GoDaddy je ovim gestom istakao ozbiljnu kandidaturu za jednu od najmanje poželjnih kompanija za rad.